Våra kunder ger oss toppbetyg!
Kundnöjdheten hos Tranås Energi har stigit ytterligare och vi tar förstaplatsen vad det gäller uppfattningen om hur vi agerar för ett hållbart samhälle, det visar vår nya kundundersökning!
Nu är resultatet från årets kundundersökning här och Tranås Energi klättrar till plats tre i nöjdhetsjämförelsen av de närmare 100 energibolag som gör samma undersökning. Undersökningen genomfördes sist 2021 och vi hamnade då på plats fem.
600 privatpersoner och företag har intervjuats om hur de tycker vi presterar gällande bland annat bemötande, tillgänglighet, prisvärdhet och miljöagerande, och vi ser överlag ett väldigt högt betyg på alla områden. Extra glädjande är att 99 % av de tillfrågade kunderna tycker att vi agerar för ett miljömässigt och hållbart samhälle. Den höga siffran gör att vi hamnar på plats nummer 1 av alla de bolag som jämförs vad det gäller miljöagerande.
– Vi är väldigt stolta över de höga betygen! Speciellt vad det gäller miljöagerande, vilket är resultatet av ett konsekvent arbete under många år. Kunderna ser att vi sätter handling bakom orden och verkligen gör något, säger Niklas Johansson, vd på Tranås Energi.
Vi har även fått många bra förbättringsförslag som vi ska se över möjligheterna för. Vi vill tacka alla kunder som har deltagit i undersökningen och som gett oss detta fina betyg!
Några av alla fina kommentarer
– Tranås Energi är det självklara valet tack vare sitt miljöarbete.
– Tranås Energi är stora aktörer i miljöfrågan som visar exakt hur det ska vara. Kollegor och alla andra jag fiskat med har bytt till deras el bara på grund av hur miljöarbetet promotas och framförs.
– Jag ringde in angående ett ärende och jag fick superbra hjälp av kundservice. Deras kundtjänst är verkligen jättebra och det är därför jag ger dem högsta betyg.
Kundundersökningen var anonym, men om du som deltagit vill få återkoppling på något du framfört är du alltid varmt välkommen att kontakta oss med din fråga eller synpunkt!